19 Φεβ 2008

ΟΠΟΥ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑ...

Καλημέρα guys... Σ' όποιον και να πω οτι μένω Σαντορίνη και αποκλείστηκα από τα χιόνια, με αποτέλεσμα να μην καταφέρω να κοιμηθώ σπίτι μου, αλλά στο σπίτι ενός φίλου, νομίζω ότι το λιγότερο που θα πάρω σαν απάντηση είναι ένα τρελό χαχανητό!
Ήδη έχω μπροστά μου την εικόνα του Roberto να διαβάζει την παράγραφο και να γελάει ακόμα...
Πάντως, τολμώ να πω πως με όλα τα παιδιά στο σπίτι, με μπύρες που παρέμεναν κρύες όση ώρα κι αν τις είχαμε έξω, με την κιθάρα να περνάει από χέρι σε χέρι, με μουσική, με την προσπάθεια να γράψουμε τραγούδια, για τα οποία στο τέλος γυρίστηκε και το video clip, νομίζω ότι θα μείνει ως σημείο αναφοράς σ' αυτό πόυ λέμε βραδιές να κρατάς την κοιλιά σου από τα γέλια...
Περιττό βέβαια να αναφέρω και όσοι με ξέρουν θα μπορούν να καταλάβουν πως είχαν τα πράγματα, αν απλά αναφέρω πως μαζί μας ήταν και η αδερφή μου, η οποία ευτυχώς ή δυστυχώς έπεσε στο μάτι του...κυκλώνα ή καλύτερα πάνω στην δική μου όρεξη για πλάκα!

Αφήνωντας πίσω τη νύχτα αυτή, θέλω επίσης να ανάφέρω πως σε περίπτωση που δεν κυκλοφορείτε σήμερα με τα μεταφορικά σας μέσα επειδή νομίζετε πως έχω δίπλωμα σας διαβεβαιώ πως ο καιρός σας γλίτωσε και σας έδωσε μία ακόμα εβδομάδα για να προλάβετε να μάθετε τους τρόπους αποφυγής NOOB οδηγών, οι οποίοι κατευθύνονται προς το αμάξι σας!

Τέλος, ως ένδειξη του σεβασμού μου στους αναγνώστες τους blog μου σας δίνω την μοναδική ευκαιρία να παρακολουθείσετε τα video clip εκείνης της βραδιάς...

Καλό είναι να δώσετε ιδιαίτερη βάση στους στίχους...



Όσοι έχουν τη γνώση θα καταλάβουν ποιος είχε φύγει λίγο πριν...



Αν και δεν ακούγεται καλά...αξίζει λόγω αμφίεσης



Κι επειδή είμαστε πολύ μπροστά φτιάξαμε & δεύτερο clip για το soundtrack της βραδιάς

5 σχόλια:

phantom_pad είπε...

eides ama vgeis kai kammia fora ap'to spiti inta kala pou einai?
kalo...

Sanjo είπε...

xaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxaxaaaaaaaaaaaaaa
ρε μαλακες τα βιντεακια δεν παιζονται!!!!!!!!!!
ΤΕΛΕΙΑ,ΚΑΛΑ ΟΙ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!

Unknown είπε...

ayta einai

greekfloyd είπε...

molis eida ta vinteakia!! (xero, argisa merikes evdomades, alla den zoume oloi santorini na ta xinoume) gamw!!! eidika sto teleytaio vinteo, oi amfieseis ola ta lefta!!!!!

Ti krataei o zoulis? mpanana?

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.