7 Ιαν 2009

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Μπορει ο νους μου να μην κατεβάζει και πολλά τον τελευταίο καιρό για να γράψω...Βλέπεις δεν ψήνομαι κι εγω ν' αναλωθώ σε αναρτήσεις για την τρομοκρατία και την πολιτική, επίσης για μπάλα τι να γράψω, αφού η πανάθα τα "σκάτωσε", ενώ από μουσική όπως όλοι ξέρετε η ελληνική ροκ περνάει κρίση...
Χμμμ...ας το διατυπώσω διαφορετικά το τελευταίο!
Μπορεί η ελληνική ροκ να περνάει κρίση, ωστόσο όσοι έχετε τη δυνατότητα βρείτε τον τρόπο να ακούσετε δύο δισκάρες...Αναφέρομαι στο τελευταίο δίσκο από τα Διάφανα Κρίνα και στον δίσκο της Ελεωνόρας Ζουγανέλη, για τον οποίο έχω να πω μόνο ότι αν συνεχίσει έτσι αυτή η τραγουδοποιός θα αφήσει ιστορία...

Και μια που ξεκίνησα να γράφω, θα σας ενημερώσω απλώς πως στη ζωή μου δεν έχουν αλλάξει και πολλά, ενώ ο χειμώνας στη Σαντορίνη όλο και γίνεται ομορφότερος (όπως κι εγώ).

Μπορεί να είναι μικρή αυτή η ανάρτηση, ωστόσο νομίζω πως το τέλος ίσως ξαφνιάσει κάποιους...

Έχω λοιπόν να ανακοίνώσω πως έπειτα από ώριμη σκέψη και χωρίς έξωθεν παρεμβάσεις (το τονίζω αυτό) αποφάσισα και είναι πλέον οριστικό πως:

LOTRO ΤΕΛΟΣ

Εν κατακλείδι, ένα βιντεάκι έτσι για να σας δείξω πως τα πήγα την πρωτοχρονιά...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Λαμπράρα προχθές έλεγα στον Άντωνη ότι μου λείπουν τα βράδυα που έδινες ρέστα Online (κουζινόχαρτα κλπ.)Άντε και στα δικά μας κάποια στιγμή (γιατί μπορεί να μας αρέσει το παιχνίδι αλλά κάψιμο...)

Να περνάς καλά και να προσέχεις τη Μαρία (τώρα έχεις περισσότερο ελεύθερο χρόνο να της αφιερώσεις :p)

Και την επόμενη φορά που θα έχεις ελεύθερο Playlist στο μαγαζί βάλε το Έλα (Ελεονώρα Ζουγανέλη) έτσι άστο να παίξει για τη πάρτη μου :P Άντε θα κλάψω! :p

Και που σαι γράφε περισσότερο !

xxx

jo