Καλημέρα τσακάλια...
Στο επόμενο κείμενο που ακολουθεί θα συνιστούσα να αποφευχθεί η ανάγνωση από γυναίκες! Αν πάλι είσαι γυναίκα και λόγω της περιέργειας που διέπει τη φύση σου δεν αντέχεις να μην προχωρήσεις παρακάτω, να ξέρεις πως το κάνεις με δική σου ευθύνη...
Ακούς λοιπόν καθημερινά τις λέξεις shopping therapy, καταναλωτικά δάνεια, το καλάθι της νοικοκυράς και άλλες τέτοιες αηδίες, που όμως σε κάνουν από την πρώτη στιγμή να σκέφτεσαι κάθε είδους θυληκό που σε περιτριγυρίζει (από τη μάνα σου, ως την κοπέλα σου) και να αναρωτιέσαι, "εδώ ο κόσμος χάνεται και το νιμού χτενίζεται"...
Απ' την άλλη, ανοίγεις την τηλεόραση κι εκεί που βλέπεις ειδήσεις, αρχίζουν οι διαφημίσεις! Απ' την πολύ βαρεμάρα κι εσύ δεν αλλάζεις κανάλι και το πάρτυ αρχίζει... Κρέμα που εξαφανίζεις τις ρυτίδες με 40 ευρώ, σερβιέτες που σε κάνουν να νοιώθεις άνετα, σοκολάτα που την τρως και κι απ' τη χαρά κυκλοφορείς με τα εσώρουχα, ψυγείο που δεν μυρίζει (λες κι αν μυρίζει το πορτοκάλι πολύ που χεστήκαμε), απορρυπαντικά που κάνουν τα άσπρα - λευκά και καθαρίζουν τους δύσκολους λεκέδες (ο Κλίντον απορώ πως δεν τους έκανε μήνυση), για να μην μιλήσω για προϊόντα κουζίνας, όπως κρέμες γάλακτος κτλ, όπου τη χρησιμοποιείς κι όλη η οικογένεια ξετρελένεται απ' τη μυρωδιά, παρουσιάζοντας κάτι μπαμπάδες με μπράτσα και κάτι μανάδες, που μαγειρεύουν και χαίρονται. Μάλλον, μόνο η δικιά μου γκρινιάζει πως έχει βαρεθεί την κουζίνα ε;
Και λες μα γιατί τόσο ηλίθιες διαφημίσεις; Και ξάφνου ακούς τη γυναίκα σου να σου λέει αύριο πρέπει να πάμε supermarket, θέλω λεφτά να πάω για ψώνια με τη φίλη μου κι επίσης να πάμε ν' αλλάξουμε κουζίνα, τόσα χρόνια την ίδια έχουμε...
Κι η απάντηση έρχεται μόνη της...
Μα καλά όλες μα όλες είναι τόσο ηλίθιες; Δηλαδή τρώγοντας τον αγλαίορα θεωρούν πως με μία κρέμα και με λουκανικόπιτες light θα φύγουν οι ρυτίδες και τα ψωμάκια;
Κι όλες μα όλες οι εταιρίες προσπαθούν να προωθήσουν προϊόντα σε γυναίκες.
Και καλά κάνουν...
Εδώ λένε ότι οι γυναίκες καθορίζουν ένα ποσοστό πάνω από το 40% της παγκόσμιας οικονομίας! Άκου εκεί της παγκόσμιας οικονομίας...
Δηλαδή μιλάμε ότι το χρήμα κινείται και πάει στις εταιρίες μέσα από κάτι πλάσματα, που πληρώνουν 20 ευρώ για να πάνε να βάψουν τα νύχια τους και προέρχονται από τα πλευρά μας...
Αλλά ακόμα κι επειδή προέρχονται από τα πλευρά μας, για να θυμόμαστε πόσο βάσανα είναι το μόνο μέρος που δεν παίρνει γύψο, αλλά επουλώνεται μόνο του και πονάει....Ναι καλά μαντέψατε είναι τα πλευρά...
Και μετά απ' όλα αυτά μπαίνω στο Ίντερνετ και τι να δω... Ανακοίνωση της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου:
"Με την ευκαιρία εξάλλου, του εορτασμού της παγκόσμιας ημέρας της γυναίκας στις 8 Μαρτίου και της παγκόσμιας ημέρας καταναλωτή στις 15 Μαρτίου, ο εμπορικός κόσμος αναγνωρίζοντας τη συμβολή των γυναικών στην κατανάλωση και θέλοντας να ενισχύσει τις μεταξύ των δύο μερών της αγοράς σχέσεις εμπιστοσύνης, συμμετέχει έμπρακτα τα τελευταία χρόνια στον εορτασμό των δύο επετείων με σειρά εκδηλώσεων, όπως τριήμερα χαμηλών τιμών. Εκτός αυτών, που θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες σε συνεργασία με τη γενική γραμματεία Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και τις καταναλωτικές οργανώσεις, θεωρούμε ότι η προσφορά χαμηλών τιμών την περίοδο αυτή (1 έως 15/3), πέρα του ότι είναι συμφέρουσα για τους καταναλωτές, θα είναι και μια μικρή ανταπόδοση στις γυναίκες που στηρίζουν την κατανάλωση».
Κατάλαβες δηλαδή τι έγινε τώρα;
Σφίξανε λοιπόν οι κώλοι από την οικονομική κρίση και οι άντρες σκέφτονται τώρα που θα δώσουν τα φράγκα κι έτσι βρήκαν το κόλπο με τις εκπτώσεις, βάζοντας κιόλας ότι το κάνουμε για χάρη των γυναικών, ώστε να έρθει το βράδυ και να αρχίσει να γκρινιάζει πως τώρα είναι η ευκαιρία, πως δεν πρέπει να τη χάσουμε, πως, πως, πως...
Ρε κάντε μας τη χάρη...
28 Φεβ 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
5 σχόλια:
teleios misoginiki i anartisi alla den exeis kai adiko. atimi katanalotiki koinonia...edo pou ta leme omos kai meis den eimaste kaliteroi, kai mi vlepeis mono ton iperkatanalotismo ton ginekon (psonia, kallopismos klp). iparxoun malakes pou xodeuoun xiliades euro gia ena autokinito px kai kathe mina dinoun megalo meros tou misthou tous na to ftiaxoun. skepsou oti to pc sou gia paradeigma einai mia xara k thes na to allaxeis... me 6g ram re file.....
en merh eisai swstos OMWS tha ithela poly na mathw thn gnwmh sou
gia tous typous p se 2 xronia allazoun pc(ta online games pianontai?)opws k gia ekeinous pou agorazoun kainouria amaxia rouxa ktl.zoume se enan kosmo pseftikwn protypwn k afto den exei na kanei me to fylo toy kathe atomou.allwste as mhn xexname pws sto kosmo tou fainesthe k ths modas oi antres teinete na afhsete emas tis gynaikes makran pisw...as mhn loipon kanoume atopes diakriseis..senorita
Απαντώ και στους δυο σας πως φυσικά δεν αφαίρεσα τους άνδρες από ανούσια έξοδα...
Και τονίζω πως δεν ήθελα να θίξω τη γυναικεία φύση, όσο κι αν δεν με πιστεύετε...
Όσο για εκείνους τους άντρες Senorita οι οποίοι τείνουν να σας περάσουν στον κόσμο της ΜΟΔΑΣ, μάλλον μου μοιάζουν με κάτι άντρες που θα ήθελαν πολύ να είχαν βυζιά και...
Χαίρετε...
tha ta poume se ligo...
oti oi gynaikes einai psilothymata tou katanalwtismou (iparxei megaliteri vlakeia apo to shopping therapy?) to xerame. Alla den simfwnw se 1-2 pragmata: grafeis
a) "Και ξάφνου ακούς τη γυναίκα σου να σου λέει αύριο πρέπει να πάμε supermarket," Ektos kai an ektrefete katsikes kai kotes kai sfazete pou kai pou kanena arni, to na pas supermarket einai o monos tropos gia na parei i gynaika ayta pou tha mageirepsei.
b) Εδώ λένε ότι οι γυναίκες καθορίζουν ένα ποσοστό πάνω από το 40% της παγκόσμιας οικονομίας! Άκου εκεί της παγκόσμιας οικονομίας...
Ara to allo 60% to kathorizoun oi antres?? Kai an skeftei kaneis oti ston planiti i analogia antrwn gynaikwn einai 1:1 (ase tis vlakeies pou akougontai oti einai 1:7) tote ayti i sigrisi mallon yper twn gynaikwn einai.
Oxi vevaia pws exeis adiko sta ypoloipa pragmata pou les...
Δημοσίευση σχολίου