8 Νοε 2007

ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ...

Καλησπέρα...

Θέλω να γράψω κάτι, αλλά δεν μου ρχέται τίποτα! Βέβαια, υπάρχουν κι άλλοι που λένε ότι θα γράψουν κάτι και γράφουν απλά...κάτι (βλ. lefos)!

Να μιλήσω για το πόσο δύσκολο είναι τελικά να κρατήσεις ισσοροπίες σε μία σχέση, θα πάρει πολύ ώρα κι επίσης δεν έχω καμμία διάθεση να ακούω ότι οι τσακωμοί είναι το αλατοπίπερο και τις λοιπές μαλακίες...
Βέβαια, όλα μετά από λίγο λύνονται, αλλά πες μου κι εσύ, δεν είναι τόσο βαρετό να τσακώνεσαι και μετά να είναι όλα μέλι - γάλα!
Εγώ θέλω αυτό το ανιαρό...μέλι - γάλα όλη την ώρα κι ας φέρνει τη συνήθεια! Απ' το να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, το προτιμώ!

Στο μεταξύ, και μια που το θυμήθηκα, τελικά με τον lefo είμαστε φιλαράκια του χειμώνα! Με τη σεζόν να περνάει από πάνω μας και να τα λέμε μία φορά κάθε μήνα και αν, με εκείνον να παραπονιέται πως με έπαιρνε τηλέφωνα και δεν τα σήκωνα (δικαίως), κάτι πήγαινε να χαλάσει! Όμως, να που με την έναρξη της χειμερινής περιόδου, σχεδόν κάθε μέρα είμαστε πάλι μαζί...Και παίζουμε συχνά Pro (όποτε θυμηθεί να φέρει το cd και όχι μόνο το κουτί) και ακούω τις ιστορίες εκείνες με τα chat και την ανακάλυψη του internet!

Τέλος πάντων επειδή συνεχίζω να μην έχω να πω κάτι ουσιαστικό σταματάω εδώ!

Θα τα πούμε σύντομα...

Υ.Γ Προς 2 συγκεκριμένα άτομα
"Ξέρω ότι κάτι λείπει (μια ανάρτηση ας πούμε), αλλά έπεσα θύμα ανυπόστατων και ψευδών σχολίων!"

Καληνύχτα σας...

1 σχόλιο:

greekfloyd είπε...

Δημοσίευσε ΤΩΡΑ τα σχόλεια! Ο Κόσμος θέλει να ξέρει! Για πόσο καιρό θα κρατάτε θαμμένη την αλήθεια?
The truth is out there!