25 Δεκ 2007

Ασ' την καρδιά σου να τα πει...

Είναι Χριστούγεννα, πρέπει να είμαστε όλοι καλά, να αγαπάμε τους γύρω μας, να το παιζουμε ευτυχισμένοι...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΡΕ...
Κι ας μην έχω καμία διάθεση που είναι Χριστούγεννα, κι ας μου την έχουν δώσει όλα στα νέυρα κι ας είναι απόγευμα και είμαι μόνος μου να ακούω τον Γιάννη να μου τραγουδάει ότι εδώ και χρόνια μου έλεγε ψιθυριστά στο αυτί...
Πως ότι και ν' αλλάξει στη ζωή του πατρίδα του είναι εκεί που μίσησε και τον μισήσαν περισσότερο...
Τι σας νοιάζουν τώρα όλα αυτά και απ' την άλλη με το δίκιο σας θα μου πείτε ότι είναι Χριστούγεννα...
Θέλω ένα καλό μου φίλο απ' αυτούς που πάντα ήταν μακριά μου, μα πάντα τόσο κοντά στην καρδιά μου να τους φανερώσω τα εσώψυχά μου...
Να τους πω που τι μου τη δίνει, τα παραπονά μου, ότι με προβληματίζει! Να γίνω λίγο ο μουρμούρης και γκρινιάρης, αυτός που πάντα κρύβεται για να βγαίνει προς τα έξω ο Καραγκιόζης της παρέας...
Θέλω να ανοίξω το ημερολόγιο της ψυχής μου εδώ και πάρα πολύ καιρό, μα πάντα κάτι με κρατάει να φυλάω το κλειδί και να ψιθυρίζω στον άλλο μου εαυτό να κάνει λίγη υπομονή!
Λίγη υπομονή γιατί ρε;
Σήμερα νοιώθω πιο rock από ποτε! Μην ρωτήσεις γιατί...
Είναι ένα συναίσθημα, που πάντα ερχότανε τις πιο ακατάλληλες στιγμές!
Η ώρα που θες να γράψεις, να δημιουργήσεις και παράλληλα να καταστρέψεις...
Χρόνια είχα να γράψω με το χέρι μου αφημένο στο πληκτρολόγιο και το μυαλό μου να ταξιδέυει σε μέρη αλλόκοτα, περίεργα...
Τελικά μήπως κι εγώ όπως όλοι μας, που λέει και ο Δημήτρης, έχω γίνει ένα παιχνίδι που το χαλάνε τα παιδιά ή μήπως πρέπει να συνεχίσω να κρατάω την άποψη πως ο χαμένος τα παίρνει όλα;
Τώρα μπορώ να νοιώσω πως γράφει ο φιλαράκος μου ο Sanjo! Ένα κείμενο αχταρμάς, ασυνάρτητο...αλλά γραμμένο από το χέρι της καρδιάς!
Κάποτε πολλά χρόνια πριν μ' ένα παρόμοιο τρόπο και ύστερα από πολλά ξύδια είχα γράψει ένα κείμενο, που έλεγε πως όλη η ζωή κρύβεται σε μία φράση...
"Άδραξε τη μέρα"...
Αλήθεια τόσα χρόνια μετά ακόμα δεν βρήκα τον τρόπο να την πιάσω και να την εξημερώσω, όπως θα ήθελα εγώ...
Δεν θέλω να γράψω άλλο...
Θέλω να αράξω να ακούσω μουσική...
Νοιώθω ότι πολλοί λίγοι θα καταλάβουν τι ακριβώς νοιώθω, όπως και πολλοί λίγοι θα μπορέσουν να αφήσουν ένα σχόλιο ουσιαστικό...
Στην υγειά σας...
Χρόνια πολλά και καλά...Χριστούγεννα!!!

8 σχόλια:

Sanjo είπε...

Ρε φιλαρακο δεν μπορω να σε βλεπω ετσι,και να σε ακουω,οχι γιατι δεν θελω,αλλα να γιατι ειναι δυσκολο την ψυχη της παρεας να την βλεπεις ετσι,το ξερω οτι εισαι ανθρωπος και οπως ολοι μας εχεις τα πανω και τα κατω.Ρε μαλακα βγαλτα σε οποιον θες αρκει να τα πεις μην κρατας πολλα συσσωρευμενα πραγματα για πολυ καιρο μεσα σου.Ξεσπας σε λαθος στιγμες και λαθος ανθρωπους,ξερω πιστεψε με ποτε εισαι καλα και ποτε οχι,οχι γιατι σε ξερω χρονια αλλα γιατι ρε πουστη μοιαζουμε σε αρκετα!!!!κοιτα να δεις δεν απαιτω απο σενα και απο κανενα να ειναι καλα τα Χριστουγεννα,ουτε εγω ειμαι,απλος μου αρεσουν αυτες οι γαμημενες μερες που βγαζουν τοσο πολυ ΑΓΑΠΗ γι'αυτο......μακαρι να ειμασταν ολοι και εννοω οι γυρω μας, οι απ'εξω απο την παρεα ετσι....Παντα εισαι ο εαυτος σου και ετσι σε προτιμουν ολοι μην αλλα ξεις για τα Χριστουγεννα δεν αξιζει.Αυριο ξημερωνει μια καινουρια μερα,για να μην σου πω απο σημερα το βραδυ,πες οτι εχεις να πεις και παρε μια βαθια ανασα εξω οταν υπαρχει ηρεμια το βραδυ, και θα με θυμηθεις θα αλλαξουν πολλα....Keep Walking φιλε!!(Μ'αρεσει να βαζω κομματα πριν απο και παρολο που ΔΕΝ παει αλλα καβλωνω χαχα!!!)

Unknown είπε...

ΤΙ ΕΝΟΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΟΤΙ ΕΓΡΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΑΦΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ?
ΘΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΓΡΑΦΕΣ ΜΕ ΣΤΥΛ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ?
ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΟΥΝ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩ.
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΑΔΕΡΦΕ!!!

Αστάρτη είπε...

Βλέπεις τώρα το νόημα των Χριστουγέννων?
Είναι μέρες αγάπης, οχι γιατί έτσι πρέπει να είναι, αλλά επειδή ειδικά αυτές τις μέρες χρειαζόμαστε αυτόν τον φίλο κοντά μας να μοιραστούμε τις στιγμές και τις σκέψεις μας.
Ισως να φταίει το όλο κλίμα που δημιουργείται τέτοιες μέρες.
Οπως και να'χει, δεν στοχεύω στο "ουσιαστικό σχόλιο".
Στέλνω μόνο ευχές για αγάπη και ευτυχία σε εσένα και την seniorita σου.

phantom_pad είπε...

Τόσο κοντά και τόσο μακριά πάλι...
Μπράβο μας κουρέλι...
Ας χαθούμε για να ξαναβρεθούμε όταν θα είναι η ώρα...
Έστω κι'έτσι χρόνια μας πολλά!
Τέσσερα!

Del είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους...
Κι ευχαριστώ για τα comments

an205 είπε...

Χρόνια πολλά!!!
και που σαι μην τα πούμε του χρόνου, να προλάβουμε και φέτος!!!

noize είπε...

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ...
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ...

frog είπε...

akousa ta pragmata tha allaksoun pros to kalo...alla mexri tote tha me exoun brei nekro...