12 Μαρ 2007

Εισαγωγή

Τώρα γιατί μπήκα και γιατί άνοιξα το πρωί το pc και είπα να φτιάξω το site δεν έχω ιδέα! Όπως ακόμα δεν έχω ιδέα τι θέλω να βάλω μέσα εδώ...
Πριν μέρες μου είπαν για κάτι blog στο internet...
-Μπες να βάλεις κι εσύ κείμενα!
Ρε τη ψωνάρα είπα...αλλά και πάλι δεν με χάλαγε να μπαίνω μαζί με το καφε, λίγο πριν ανοίξω το CONQUER, να δω τι γράφουν!
Κατά βάθος μ' άρεσε...
Και τελικά σήμερα το πρωί, ήθελα να απαντήσω σ' ενα μπλοκ, αλλά μάταια!
Αν δεν είχα blog δεν μπορούσα...
Προσπάθησα να βρω τρόπο και τελικά το αποφάσισα!
Στην αρχή είπα μόνο για να μπορώ να απαντάω στα παιδια! Από το μεσημέρι όμως σκέφτομαι μόνο πως να το κάνω καλύτερο...και τι απ' όλα όσα έχω και σκέφτομαι να βάλω μέσα!
Ξέρω πάλι ένα πρωί θα το αποφασίσω...
Ως τότε θα σας **μησω στα comments...

Υ.Γ ΑΝ205 για δες τι αλλο πρέπει να κάνω γιατί ο άλλος όλο ιδέα είναι και από ουσία...

3 σχόλια:

an205 είπε...

Καλώς τονα κι ας άργησε...
Άντε καλή δύναμη!
Μια χαρά τα κατάφερες ως εδώ, πολύ ωραίο! Δεν έχω και πολλά να προσθέσω...
Όσο για τον άλλον, πες τα πες τα...

Αστάρτη είπε...

Welcome κι απο εμένα...
Blogs..connecting people..
Πάρε και του Αρη σε περίπτωση που δεν το ξέρεις...

http://www.lettherebemoreblog.blogspot.com/

Καλή αρχή με έμπνευση.
Να σου πώ κι ένα μυστικό;
Μπορείς να αφήνεις comments ακόμη κι αν δεν έχεις blog...σσσσσσσ...

phantom_pad είπε...

Άντε γ...θελιτε και οι 2 σας ρε!