23 Μαρ 2007

ΑΦΗΓΗΣΗ...

Καλημέρα τσακάλια...

Δεν ξέρω τι θέλω να γράψω! Ξύπνησα από όνειρο πολύ περίεργο, που δεν έχω καμία διάθεση να μοιραστώ, αλλά και ούτε το θυμάμαι τόσο καλά!
Σκέφτομαι να γράψω για τη χθεσινή βροχερή μέρα και τη δάθεση που μου δημιούργησε, αλλά βαριέμαι πρωί πρωί.
Απ' την άλλη, σκέφτηκα να γράψω για την προσπάθειά μου να κόψω το κάπνισμα, αλλά μάλλον δεν ενδιαφέρει κανέναν. Πάντως, είναι δύσκολο και δημιουργεί πολλά νεύρα!
Την έχουν... πληρώσει πολλοί μέχρι στιγμής.

Στο μεταξύ, έκανα μια βόλτα στα blog των φίλών μου και γενικώς το μόνο που βλέπω είναι ένα κλίμα υπέροχης... απαισιοδοξίας και μια διάθεση αυτοκριτικής, που εν τέλει καταλήγει σε συμπεράσματα ανέφικτα, αλλά ικανά να εξαλείψουν το πρόβλημα (αν είναι πρόβλημα) με τη την παράλογη λογική του καθένός.

Δηλαδή, πως περίμενατε όλοι σας να είναι η ζωή γύρω σας;
Ποιήματα, βόλτες, κείμενα, συζητήσεις φιλοσοφικές, κρασιά, συγκεντρώσεις για να δούμε τη νέα ταινία του Κουστουρίτσα κτλ κτλ....
Sorry, αν ακούγομαι κυνικός, αλλά αυτά είναι για μία στο τόσο, όχι για κάθε μέρα! Κι εγώ θα γούσταρα να φτιάξω τη ζωή μου αλλιώς, αλλά δεν παραπονιέμαι κιόλας απ' όλα (όσα) έχω!
Ωστόσο, δεν λέω ότι δεν αξίζει να προσπαθήσεις για να καταφέρεις πράγματα που γουστάρεις, αλλά το δύσκολο είναι να βρεις ανθρώπους να θέλουν να σε ακολουθήσουν, να βρεις χρόνο να το κάνεις και στο κάτω κάτω πραγματική διάθεση να κάνεις το βήμα παραπάνω...

Και για να τελειώσω, θα πω μόνο αυτό: Όλοι εκείνοι που θέλουν η ζωή τους να ήταν αλλιώς, πιο rock, πιο αλητεία, πιο...τέχνη, ας σκεφτούν αν θα έπαιρναν ένα σακίδιο στον ώμο, αν θα παράταγαν τη καλοβαλμένη ζωούλα τους...και αν θα μπορούσαν πια να ζήσουν με 15€ στο πορτοφόλι τους!

...Τον συνηθίσαμε είναι καλοβαλμένος κι ήσυχος, Τον συνηθίσαμε δεν αντιπροσωπεύει τίποτα...

Και πάλι καλημέρα...

9 σχόλια:

greekfloyd είπε...

Ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτεί ότι θα ήμουν πιο άνετα αν απλώς καθόμουν στα αυγά μου?
Θα ήμουν κάθε μέρα με τους φίλους μου και με την οικογένεια μου, θα περνούσαμε καλά μαζί (έτσι δεν είναι?), θα έβγαζα τα λεφτάκια μου (όποιος δεν μπορεί να βγάλει λεφτά στο νησί μας είναι άχρηστος) και όλα ωραία και καλά! Αλλά.....

Δεν χρειάζεται να πάρεις ένα σακίδιο και να τρέχεις στους δρόμους για να αλλάξεις την ζωή σου. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι.

Υ.Γ όχι οτί εγώ ξέρω που θα με βγάλει, θα δείξει

Υ.Γ 2 Tί πάει να πει δεν θες comments? :)

an205 είπε...

@greekfloyd
Υ.Γ 2 Tί πάει να πει δεν θες comments? :)
υπάρχουν 2 εξηγήσεις:
1)Βαριέται να απαντήσει
2)Ανάστροφη ψυχολογία, λες ότι δεν θες ενώ θες.

Εσύ ΧΑΜΕΝΕ τι θες; δεν μιλάω σε σένα στον greekfloyd μιλάω άντε

Del είπε...

Όταν έγραφα το κείμενο δεν είχα καμία διάθεση για απαντήσεις...

Στο μεταξύ, νοιώθω χαμένε greekfloyd ότι μέσα από το blog σου βλέπω μια πτυχή του εαυτού σου που δεν τη φανταζόμουν ή για την ακρίβεια ποτέ δεν είχα σκεφτεί να την αναζητήσω...
Πάντως, μ' αρέσει!!!

an205 είπε...

σε μένα δεν απαντάει

greekfloyd είπε...

Φαντάσου να ήθελε και comments..

Unknown είπε...

تسليك مجارى بالرياض
تنظيف بيارات بالرياض
افضل شركة كشف تسربات
كشف تسرب المياه الكترونيا
الكشف عن تسرب المياه
شركة عزل خزانات
عزل اسطح
شركات تنظيف الخزانات بالرياض
شركة عزل مائي
شركة عزل
شركات كشف تسربات بالرياض
كشف تسربات المياه

Unknown είπε...

شركة مكافحة حشرات بالرياض
مكافحة البق
مكافحة حشرات الفراش
شركات مكافحة النمل الابيض بالرياض
here
here
here
here
here
here
here

Unknown είπε...

here
here
here
here
here
here
here

شركة عزل خزانات بالرياض
شركة مكافحة حشرات بالرياض
شركة تخزين اثاث
شركة نقل اثاث الرياض
شركة تنظيف خزانات بالرياض
عزل مائي
شركة تخزين عفش بالرياض
شركة تنظيف اثاث بالرياض
شحن عفش داخل السعودية

Unknown είπε...

شركات نقل وتغليف اثاث
شركة تنظيف واجهات زجاج بالرياض
شركة تنظيف بيوت شعر بالرياض
شركة ترميمات بالرياض
شركة رش مبيدات بالرياض