6 Ιουν 2007

ΜΗΝ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ...

Σ' αυτό την κλειστή κοινωνία, που ορίζει πως ότι και να κάνεις θα μαθευτεί, ένα πράγμα κατάφερα μαζί με τη βοήθεια των δικών μου να μάθω...
ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΩ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ...
Ο χαμένος καπνίζει, ο χαμένος πίνει, ο χαμένος βγήκε χθες με κάτι κολώπαιδα, ο χαμένος αυτό, ο χαμένος το άλλο...
Πραγματικά ποτέ δεν κατάλαβα γιατί όλος ο κόσμος ασχολείται τόσο πολύ με το τι κάνει ο διπλανός του, σε τέτοιο βαθμό που να ξεφεύγει από τα όρια του ενδιαφέροντος - κουτσομπολιού και να προχωράει παραπέρα! Ίσως, αυτός ο τρόπος είναι μία καλή άμυνα, ώστε να ξεχνάνε τα όσα συμβαίνουν γύρω τους και να ασχολούνται με μικρότητες!
Στην πορεία της ζωής μου και μετά από κάμποσο καιρό στην πρωτεύουσα προσπάθησα να γίνω "σταρχιδιστής"! Να μην με νοιάζουν απλά πράγματα και συμπεριφορές αδιάφορες, να μην τσαντίζομαι με την παραμικρή μαλακία, να μην τρελαίνομαι με τους ανθρώπους και τις καταστάσεις που δημιουργούν, παρά μόνο στις περιπτώσεις που με το μικρό μου το μυαλό ένοιωθα πως πρέπει να αντιδράσω. Φυσικά, ποτέ δεν κατάφερα να φτάσω στο σημείο ενός από τους κολλητούς μου, που πραγματικά τον θαυμάζω για τον τρόπο που αντιμετωπίζει ή καλύτερα αφήνει να περνάνε τα πράγματα από δίπλα του, αλλά τουλάχιστον έφτασα εκεί που θεωρώ πως με ικανοποιεί!
Να μπορώ δηλαδή να αξιολογώ τις καταστάσεις μ' ένα δικό μου τρόπο, χωρίς να προσπαθώ πίσω από καθετί δολοπλοκίες, συμπεριφορές παράξενες, αδικίες και λογής άλλα πράγματα που τρελαίνουν τους ανθρώπους, χωρίς καν να τους αφορούν ή να χρίζουν προσοχής!
Βέβαια, και για να τελειώσω γιατί πρέπει να πάω και στο λογιστήριο, ακόμα υπάρχουν τσακωμοί με ανθρώπους, περίεργες σκέψεις, παρεξηγήσεις, αλλά θεωρώ πως για να φτάσω σε αυτό το σημείο τις περισσότερες φορές στο τέλος βγαίνω σωστός!
Κι όπως λέει και η καλύτερη ατάκα στην αγαπημένη μου ταινία..."Μην δίνεις σημασία"!!!

Αυτά μου ήρθαν πρωί πρωί στο κεφάλι, αυτά είπα!
Καλή σας μέρα...

4 σχόλια:

greekfloyd είπε...

μην δίνεις σημασία αδελφέ, εσύ να είσαι καλά...


αν και θα ήθελα να μάθω την αφορμή για την οποια έγραψες αυτό το blog

Del είπε...

Τώρα τι να σου πω και σένα...

Ξέρω και γω...
Αν βρω θα σου πω!!!

Sanjo είπε...

Ρε φιλαρακο ολοι αυτο προσπαθουμε αλλα τουλαχιστον εμενα δεν μου βγαινει τωρα τοσο ευκολα μαλλον γιατι ειμαι απειρος αλλα πιστευω να την αποκτησω την εμπειρια και να αντιδρω πιο ωριμα ως προς αυτον τον τομεα,ελπιζω να καταλαβαινω αυτο που θελεις να πεις.

an205 είπε...

φλου φίλε μου όλα είναι φλου...

και φτου μπορώ να σου πω...