17 Ιουν 2007

ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟ, ΑΜΙΓΕΣ ΚΑΛΟΥ...

Το καλοκαίρι μέχρι στιγμής έχει ξεκινήσει με τους χειρότερουν οιωνούς...
Είτε μας έχουν μουτζώσει, είτε μας έχουν ματιάσει ή απλα το 2007 δεν πρέπει να είναι η χρονιά μας!
Και μιλάω στο πρώτο πληθυντικό πρόσωπο γιατί δεν αναφέρομαι μόνο σε μένα, αλλά γενικά στο όλο παρεάκι πού έχουμε στήσει το τελευταίο διάστημα και περνάμε σε γενικές γραμμές πολύ καλά!
Από που να ξεκινήσω πραγματικά δεν ξέρω...Απ' τη μία μεριά είναι η δουλειά κι απ' την άλλη η γαμημένη η υγεία που τελικά όσο κοινότυπο κι αν ακούγεται είναι το σημαντικότερο πράγμα!
Όλα μοιάζουν τόσο σκατά, ενώ παράλληλα περνάμε αρκετά καλα...(Πως τα λέω ρε πούστη έτσι ο φιλόσοφος).
Πως γίνεται τώρα αυτό θα μου πεις και δίκιο θα χεις φιλαράκι!
Ε, όταν είμαστε όλοι μαζί είναι όλα καλά, στις μοναξιές όμως του καθενός ξεχωριστά και στα προσωπικά του επικρατεί ένα μπάχαλο! Από υγεία, από διάθεση, από συναισθηματικά (Ακούς Sanjo;), από δουλειά, από πολλά πράγματα!
Λες ωραία ήρθε το καλοκαίρι! Θα βγάλω λεφτά, θα περάσω γαμάτα, θα πηγαίνω για μπάνια, θα βγαίνω μέχρι το πρωί, θα αράζω με το γυναικάκι μου! Στο τέλος, αν κάνεις τα μισά από αυτά ζήτημα είναι!
Και δεν μιλάω αποκλειστικά για μένα αυτή τη φορά το ξαναλέω, γιατί αν είχα όλα αυτα τα προβλήματα μαζί δεν θα με έβλεπα και στα πολύ καλά μου!
Στο μεταξύ, αύριο ετοιμάζομαι να κάνω εξετάσεις αίματος και όσο απλό κι αν ακούγεται στα αυτιά των φυσιολογικών ανθρώπων, για εμένα θα είναι άθλος αν τα καταφέρω και δεν λακίσω λίγο πριν το μοιραίο...τσίμπημα! Να έχεις δηλαδή ρεπό και να μην χαίρεσαι για κανένα λόγο που το έχεις!
Στην αντίπερα "όχθη", ο Sanjo την είδε πάλι μαθητής στα θρανία (δουλειά και καλά), τράβηξε ρότα για την πρωτεύουσα και τα χει δει όλα κωλυόμενα! Προχθές ήθελε να πάει να ηρεμήσει και τώρα είναι εκεί και δεν την παλεύει μία...Άβυσσος η ψυχή και το μυαλό ενός χωρισμένου ανθρώπου!
Καλά για τον άλλο τον..πειραγμένο δεν έχω να πω και πολλά, παρά μόνο μία λέξη! CONQUER....- DRAGONBALL
Οι ομοιοπαθείς και οι γνωρίζοντες περί τίνος πρόκειται ξέρουν την κατάσταση!

Και για να αλλάξουμε σιγά - σιγά θέμα και να πάω και στα λίγο πιο ευχάριστα (όχι για όλους, βλ. Senorita) το παρεάκι από το Σάββατο κατέχει το πρώτο δίπλωμα υπολογιστών (Cambridge). Τώρα αν το χειμώνα αποφασίσουμε να πάρουμε και τις επόμενες ενότητες θα δείξει, αλλά εγώ δεν ψήνομαι και πολύ!
Πάντως, αν θέλετε κι άλλα ευχάριστα δεν έχω τίποτα που να χρειάζεται να ειπώθει! Απλές καθημερινές χαρές (που είναι και οι καλύτερες δηλαδή), οι οποίες ούτε σας αφορούν, ούτε είναι ανάγκη να κάθομαι να γράφω με τις ώρες!
Αυτά για σήμερα...
Καλή σας νύχτα!!!!

Υ.Γ Να ξέρεις Sanjo ότι η θάλασσα σήμερα ήταν και λάδι και πολύ ζεστή! Σκέψου ότι απ' τη χαρά μου που έφυγες έκανα κι εγώ μπάνιο!!!!!!

4 σχόλια:

an205 είπε...

καλημέρα ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΕ!!!

Sanjo είπε...

Ρε μουνακι δεν θα κατεβω κατω θα δεις ...κανε μπανιο οσο προλαβαινεις....γιατι μετα θα κανουμε παρεουλα τα δυο μας!!!!
οσο για τις εξετασεις αιματος μπορω να σου πω οτι ειμαι ο μοναδικος που σε καταλαβαινει εχω και εγω το ιδιο προβλημα και μαλιστα πολυ τρελο,τα ιδια αντιμετοπησα και στον στρατο,μονο να ξερεις οτι για την υγεια μας κανουμε τα ΠΑΝΤΑ,ΑΚΟΥΣ...ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΛΕΣ.
Αντε και το σαββατο ερχομαι........και οπως λεει μια δικια μου παροινια: Το Σαββατο ερχεται ο Johnie Walker φευγει...

tzonakos είπε...

Φαίνεται οτι το 2007 βγήκε στραβοψημμένο απο το φούρνο.
Εχει και τι δεν εχει το έτος μεχρι τώρα, πράγματα που δεν εχουν ξαναγίνει !
Τεσπα, κακός συνδυασμός πλανητών θα ειναι... θα περάσει, πού θα πάει ;
Καλημερα :)

greekfloyd είπε...

ρε φίλε, λείπω από το νησί, έχω μείνει πίσω στην ενημέρωση, και εσύ δεν παίρνεις ένα τηλ να με βάλεις στο κλίμα!

anyway, όταν γυρίσω, θα υποστείς ανάκριση 3ου βαθμού