11 Ιουν 2007

ΣΟΥ ΧΩ ΝΕΑ...ΜΑ ΤΙ ΝΕΑ!!!

Εδώ και κάμποσες μέρες λέω να σηκώσω ένα post στο blog και κάθε φορά, για διάφορους λόγους, η προπάθειά μου αναβάλεται για μετά.
Από το Σάββατο έχω να πω τόσα πολλά και κάθε φορά η καθημερινότητα (όπως συμβαίνει συνήθως άλλωστε) με προλαβαίνει και μου δίνει συνεχώς τροφή για νέο υλικό. Κάτι φυσικά που ούτε το χρειάζομαι, ούτε νομίζω πως είναι για καλό!
Και να λοιπόν, που βρήκα λίγο χρόνο, 15' πριν πάω για δουλειά, αλλά δυστυχώς δεν προλαβαίνω ούτε να τα πω όπως θέλω, ούτε και μπορώ να τα βάλω σε μια σειρά!
Από τη μία νομίζω πω το σύμπαν κάτι έχει πάθει μαζί μου και μέρα με τη μέρα με κοροϊδέυει! Δεν είναι δυνατόν τη μία όλα να πηγαίνουν καλά, την άλλη να στραβώνουν...΄
Κάπου το χάνω και αναρωτιέμαι αν τελικά στο τέλος καταφέρω να βρω κάπου στο βάθος την έξοδο και παράλληλα τη λύση του (των) προβλήματος (-ων).
Να ξεκινήσω από το καινούργιο μου υπολογιστή, που τόση χαρά έκανα όταν τον παρέλαβα και άλλο τόσο ανάποδα μου τα έχει φέρει μέχρι τώρα;
Και γαμώ τα μηχανήματα δεν λέω, αλλά προσπαθώ εδώ και δυο μέρες να βρω ένα παιχνίδι να το χαρώ και τη μία από το ίντερνετ κατεβάζω κάτι μούφες, από την άλλη αγοράζω αντιγραμένα cd και δεν παίζουν ή ο χαρακτήρας στο παιχνίδι δεν φαίνεται και το σημαντικότερο απ' όλα η Μ. νοιώθει πως όλη μέρα ασχολούμαι με το pc μου, ενώ αντίθετα εγώ νοιώθω πως δυο ώρες ανοιχτός για 4 μέρες νεόφερτος υπολογιστής είναι πολύ λίγο!
Και συνεχίζω μέχρι να πάει 10:30 και να πάω για δουλειά...
Μα βέβαια, δουλειά! Πως μου είχε διαφύγει...
Εδώ να δεις τι σου χω, φιλαράκι...
Και ναι λοιπόν είμαι έτοιμος για σύμβαση και λέω να τα καλά τα νέα! Κανονίζω να βρω μπάρμαν για το μαγαζί και τσουπ (το σύμπαν που λέγαμε), στη θέση διατηρείται το υπάρχον προσωπικό για λόγους, τους οποίους θα χαρακτήριζα παιδικούς! Περισσότερα δεν μπορώ να πω, θα εκθέσω και πρόσωπα!
Και να λοιπόν, που επέστρεψα πίσω από τη μπάρα ξανά να βάζω ποτά και να ακούω την Άντζελα και τον Φοίβο να κάνουν πάρτυ στ' αυτιά μου...
Κι όμως δεν ήταν μόνο αυτοί...
Είναι αυτό που λέμε και το αφεντικό τρελάθηκε! Όταν έχει δουλειά όλα καλά, όταν δεν έχει άκου να δεις τι γίνεται...
Δεν ντύνομαι όπως πρέπει για μπαρ, βάζω πολύ ποτό στα ποτήρια, δεν χορεύω, δεν την πέφτω (όπως θα πρεπε) στη κάθε μαλακισμένη που νομίζει ότι επειδή έχει βυζια εγώ πρέπει να την γαμ..., δεν, δεν, δεν!
Και το καλό είναι άλλο! Το κουρέλι φαίνεται ότι δεν τη παλέυει κι ετοιμάζεται για παραλίες και μουσικές (δεν το αδικώ καθόλου αυτή τη φορά), ενώ στην ερώτηση αν δεν πάρει κανείς ρεπό δώσε μου εμένα, αυτά είναι παράλογα και δεν γίνονται! τώρα γιατί μην με ρωτάτε, την ίδια απορία έχω κι εγώ!
Στο μεταξύ είναι 10:25 και λέω σιγά - σιγά να σταματήσω εδώ! Έχω κι άλλα να πω και να συμπληρώσω τα υπάρχοντα, αλλά δεν προλαβαίνω...
Αυτά είχα να πω...
Καλή σας νύχτα!!!!

5 σχόλια:

Sanjo είπε...

Ρε φιλαρακο ο μηνας δεν τελειωσε ακομα μην παραπονιεσαι θα ερθουν και χειροτερα...............καπως θα ολοκληρωθει ολη η μαλακια που μας περιβαλει.Κουραγιο και ολα θα διορθωθουν παντα φτιαχνουν μην απογοητευεσαι(εγω τα λεω αυτα!!δεν παμε καλα!!!).
Μην χανεις το χιουμορ σου μαλακα θα γαμηθουμε και δεν εχω και βυζια!!!

noize είπε...

ΡΕ ΑΓΧΩΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ!ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥ..
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΝΕ.ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΕΙΝΗ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΓΚΡΙΝΙΑ ΝΕΥΡΑ ΜΕ ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΕΣ ΚΛΠ.ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΝΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ CD ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΑ ΠΕΡΑΣΩ( ΔΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟ CRACK.Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΚΑΡΤΑΣ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΛΛΟΝ).ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΡΩΣΕΙ.ΠΑΝΤΑ Ο BOSS ΞΕΣΠΑΕΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗ..ΤΟ ΨΩΜΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ.OYTE O ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΟΥΤΕ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ..ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ UP THE IRONS!!!

Del είπε...

Θα τη βρω την άκρη που θα πάει...
Όσο για την κάρτα γραφικών, 512 είναι σε υπολογιστή core duo! Του πούστη δηλαδή να μην μπορεί να σηκώνει τον χαρακτήρα!!! Θα περάσω από κει κάποια στιγμή να τα πούμε!!!!

BaRoN είπε...

Γυναικες και υπολογιστες μια χαρα κολλανε και η λυση στο προβλημα ειναι μια: ΤΗΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ!!
προσοχη ομως να μην κολλησει και μετα δεν ξεκολλαει.. εκει εχεις προβλημα.

Οσο για games παιξε το fear και μετα τα ξαναλεμε.. με το pC που εχεις (τουμπανο ειναι! καλοριζικο κιολας) θα γουσταρεις απιστευτα.

checkare και αυτο:
http://9dragons.acclaim.com/
δεν ξερω αν λεει πολλα αλλα εχω ακουσει καλα λογια.

(α και απο την κασετινα με τα cd μου γραπσε οσα θες εχει καποια καλα)

παιξε και μια dota να δεις πως ειναι!!! :p

ΑΝΤΩΝΗΣ - ΒΑΡΟΝΟΣ

greekfloyd είπε...

Αν το PC το πήρες από τον μπορειανό, λάθος σου.

Όσο για τον συνδυασμό γυναίκα και/ή PC, σίγουρα είναι δύσκολο.. Εγώ έπρεπε να πάω 2.500 χιλιόμετρα μακριά για να βρώ λύση!