10 Μαρ 2010

Άλλος για τη...πτήση μας;

Χαιρετώ σας,

Είμαι ένα βήμα από το να πάω σε όλους τους κρατικούς φορείς που μου έχουν ζητήσει λεφτά το τελευταίο καιρό και να τους πω πως δεν πρόκειται να τους δώσω φράγκο, μέχρι να επιστραφούν τα αποδεδειγμένα κλεμμένα χρήματα στα δημόσια ταμεία και μέχρι να πάψει η Ελλάδα να πληρώνει εκατομμύρια ευρώ σε πρόστιμα για παραλείψεις και "μαγκιές"...

Ο κλασσικός ο μαλάκας ο Έλληνας, που λέει και ο Γεωργίου...

Αποφασίζουν λοιπόν κάποιοι να το παίξουν ιστορίες και πέρασαν την Ευρωπαϊκή Ένωση για ΙΚΑ...

"Φάγανε" λοιπόν το κατιτίς τους και τώρα μας έρχεται το πρόστιμο από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, έτσι για να γουστάρουμε και να νοιώσουμε για ακόμα μία φορά όλοι όσοι πληρώνουμε κανονικά τα χρέη μας προς το δημόσιο... ΜΑΛΑΚΕΣ, σε αντίθεση μ' εκείνους που ζούνε με τα δικά μας λεφτά στις επαύλεις και μας...μουτζώνουν, γελώντας από τον καναπέ τους...


Ακούστε λοιπόν, άλλη μία είδηση, που εξυψώνει το ελληνικό μεγαλείο και τη λαμογιά, των κυβερνούντων...

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

"Λυπητερή ύψους 4,8 εκατ. ευρώ ήρθε χθες για την Ελλάδα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, το οποίο επιβεβαίωσε καταδικαστική απόφαση του Πρωτοδικείου της Ε.Ε. για μη πληροφόρηση του κοινού ότι η κατασκευή του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» συγχρηματοδοτήθηκε από την Ε.Ε.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε προειδοποιήσει επανειλημμένα τις ελληνικές αρχές για την παράλειψη αυτή, αλλά αγνοήθηκε. Μάλιστα, εκτός των 4,8 εκατ. ευρώ που αφορούν τη μη πληροφόρηση του κοινού για τη συγχρηματοδότηση της κατασκευής του αεροδρομίου, η Ελλάδα αναγκάστηκε να επιστρέψει στην Ε.Ε. 12,7 εκατ. ευρώ, διότι ορισμένες δαπάνες δεν κρίθηκαν επιλέξιμες.

Η συγχρηματοδότηση του έργου ανήλθε σε 250 εκατ. ευρώ. Οι ελληνικές αρχές όφειλαν να διασφαλίσουν: 1) την κατάλληλη δημοσιότητα του έργου και να τοποθετήσουν πινακίδες κατάλληλων διαστάσεων, οι οποίες θα ενημέρωναν ότι το έργο συγχρηματοδοτείται κατά ποσοστό 85% του κόστους του από το Ταμείο Συνοχής και 2) τη μετάδοση από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης των πληροφοριών που αφορούσαν τον σκοπό του έργου και τα εξ αυτού απορρέοντα πλεονεκτήματα για το κοινό.

Οι ελληνικές αρχές δεν τήρησαν τις υποχρεώσεις αυτές. Μάλιστα, είχαν τοποθετήσει μόνον μία πινακίδα κοντά σε κοινή είσοδο του εργοταξίου και ορισμένων κτιρίων της διοίκησης, την οποία χρησιμοποιούσαν, μετά τα εγκαίνια του αερολιμένα, ορισμένοι μόνον εργαζόμενοι. Καμία αναμνηστική πλάκα δεν είχε τοποθετηθεί εντός του αερολιμένα μέχρι τον Οκτώβριο του 2003".


Υ.Γ. Για να μην μιλήσω για τα πρόστιμα που χρόνια τρώμε ως χώρα για το νόμο περί απαγόρευσεις των μηχανών με τα φρουτάκια...

Χαίρετε...

1 σχόλιο:

Σιγαλας Μακαριος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα ιδίως για τα πρώτα που λές...

Για τα ευρωπαικα προγράμματα, έχοντας ασχοληθεί με το θέμα, θα σου πω οτι σε πολύ μεγάλο βαθμό κατέληξαν να ειναι μια μεγάλη οργανωμένη απάτη, φάγωμα, μιζα, ανύπαρκτος μηχανισμός ελέγχου, προγράμματα με περιορισμένη εφαρμοσιμότητα, πρόχειρα δομημένα κλπ.
Ο όρος "δαπάνες μη επιλέξιμες" ειναι τα κριτήρια που και καλά έχουν θέσει για να απορροφούνται τα χρήματα που πολλές φορές όμως είναι ουτοπικά. Για να στο κάνω λιανά, στο ΒσΣ δικαιολογούν πχ σκούπες αλλά δεν δικαιολογούν σφουγγαρίστρες...
Η πληροφόρηση του κοινού με ταμπέλες κλπ απαιτείται και να το δεχτώ... αλλά και πάλι τι σημασία έχει...
Να σου κάνω και γω τώρα μια ερώτηση. Αφού το έργο ηταν χρηματοδότηση της Ε.Ε τι είναι όλοι αυτοί οι φόροι αεροδρομίου επι των εισητηρίων που πληρώνουμε?το λεγόμενο σπατόσημο?