21 Ιουλ 2010

Ατάκα κι...επιτόπου VI


Μια μικρή ματιά στο κόσμο, μια μυρωδιά από Ελλάδα και μια…γερή δόση από Σαντορίνη συνθέτουν την νέα στήλη μας, που ασχολείται με τα αθλητικά, τα πολιτικά, τα πολιτιστικά κτλ κτλ κτλ…


Χαιρετώ σας,

*Τι να πεις και να τι να γράψεις αυτές τι μέρες όταν η είδηση της εν ψυχρώ δολοφονίας του Σωκράτη Γκιόλια, εμπνευστή και ίσως ιδιοκτήτη του μεγαλύτερου σε αριθμού επισκεπτών ελληνικού blog (troktiko), έχει σοκάρει τους πάντες.
Θέλω μόνο να ελπίζω πως τα… ποντίκια θα συνεχίσουν να χορεύουν, παρά το γεγονός πως η γάτα της… τρομοκρατίας επέστρεψε.

*Πάντως είναι γελοίο να κατηγορείται η Σέχτα Επαναστατών για τη δολοφονία του Σωκράτη, αφού κι οι δύο υποθετικά ανήκαν στο ίδιο «στρατόπεδο» και τάσσονταν κατά των ίδιων συμφερόντων.
Άβυσσος η ψυχή των τρομοκρατών και δυο φορές άβυσσος η ψυχή της αντιτρομοκρατικής.

*Βέβαια όπως ήταν αναμενόμενο δεν έλειψαν και τα γνωστά δημοσιογραφικά… παπαγαλάκια, αλλά και οι γνωστοί κρετίνοι πολιτικοί, που εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ζητούσαν να καταργηθεί η ανωνυμία των blogs, ώστε να μην την πληρώνουν αθώοι άνθρωποι.
Δηλαδή αν ήταν σίγουροι οι εκτελεστές του ότι ήταν ο ιδιοκτήτης του troktikou και δεν είχαν αμφιβολίες, θα τη γλίτωνε;

*Φεύγω από τα δυσάρεστα και περνάω σε πιο ευχάριστα γεγονότα θέλοντας να εκφράσω την ικανοποίησή μου για το γεγονός πως η πρόσφατη συναυλία του Γιάννη Χαρούλη, είχε μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο.
Ίσως η καλύτερη απάντηση σε όσους χαιρέκακα το τελευταίο διάστημα εξέφραζαν την απορία ποιος είναι αυτός ο… Χαρούλης.

*Πάντως για άλλη μια φορά έλαμψαν και σχολιάστηκαν διά της απουσίας τους οι πολιτικοί ηγέτες του νησιού, καθώς με εξαίρεση τον Δαρζέντα και τον Έπαρχο, ουδείς εκ των πολιτικών αρχηγών δεν τίμησε την εκδήλωση.
Τώρα τις «κακές» γλώσσες που έλεγαν πως αν αντί για τον Χαρούλη ήταν η Βανδή θα παρακάλαγαν και θα έσπαγαν τα τηλέφωνα για ένα εισιτήριο, τις αφήνω στη δική σας κρίση.

*Στο μεταξύ, διαβάζω τελευταία συνεχώς ρεπορτάζ και ακούω ανθρώπους να μιλάνε για μειωμένο τουρισμό, για οικονομική κρίση, για πτώση αρκετών ποσοστιαίων μονάδων στις εισπράξεις σε σχέση με πέρυσι και αναρωτιέμαι…
Αλήθεια μόνο εγώ βλέπω πως κανείς δεν έχει ρίξει τις τιμές του όπως όλοι ενίστανται και πως οι… κλαψομ***ες τύπου «δωμάτιο στη καλντέρα από 400 ευρώ δίνεται 120» δεν πείθουν πλέον κανέναν;

*Όσον αφορά τώρα στα δικά μας θα σας πω απλώς πως πριν μια εβδομάδα πήγα να πάρω το αμάξι μου από το πάρκινγκ του λυκείου και το αμάξι μου έλειπε. Ρώτησα κάτι εργάτες, μου είπαν πως το πήρε γερανός λόγω ΕΡΓΩΝ και μου έδειξαν πιο πέρα.
Το αμάξι το βρήκα, αλλά το να βρω πλέον θέση να παρκάρω στα Φηρά, όπου είναι το σπίτι μου, έχει γίνει… παιχνίδι με το χρόνο και τα νεύρα μου.

*Πάντως το ακόμα πιο αστείο είναι πως στην ερώτησή μου γιατί δεν υπήρχε κάποιο σημείωμα το προηγούμενο βράδυ στο χώρο να μας ενημερώνει να μην παρκάρουμε, μου απάντησαν πως υπήρξε ανακοίνωση στο ράδιο και απόρησαν κιόλας που δεν την είχα ακούσει.
Κύριοι συγνώμη που δεν έτυχε να πέσω στη διαφήμισή σας. Κι αν χρωστάω κάτι για τη μεταφορά του αυτοκινήτου μου παρακαλώ να μου στείλετε την απόδειξη σπίτι μου και θα τα προσθέσω μαζί μ’ εκείνα του μάστορα που το κοιτάει μήπως στράβωσε κάτι κατά τη μεταφορά του.

*Στα αθλητικά τώρα, ολοκληρώθηκε η μεταγραφή του 28χρονου Άλμπερτ Ριέρα από τη Λίβερπουλ στον Ολυμπιακό, με τη συμφωνία να φτάνει στο ύψος των 20 εκατομμυρίων ευρώ.
Μεγάλη μεταγραφή δεν λέω, αλλά είναι σαν παραγγέλνεις να φας παστίτσιο στη καλντέρα με 30 ευρώ, ενώ θα μπορούσες αν έψαχνες καλύτερα, να έβρισκες το ίδιο πιάτο με 8 ευρώ, απλά χωρίς να πληρώσεις τη θέα.

*Τέλος μου έκανε μεγάλη εντύπωση η είδηση πως η τράπεζα Πειραιώς ζήτησε την εξαγορά του ποσοστού, που κατέχει η κυβέρνηση, σε Αγροτική Τράπεζα και Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, έναντι 700 εκατομμυρίων ευρώ, συμφωνία που αν κλείσει θα την κάνει τον μεγαλύτερο τραπεζικό κολοσσό στην Ελλάδα.
Αλήθεια με τα 24 δις ευρώ που «δάνεισε» η περυσινή κυβέρνηση στις τράπεζες, γιατί δεν τις αγόραζε καλύτερα. Και άνετη θα ήταν τώρα και δεν θα βρίσκονταν με την… πλάτη στο τοίχο από τους ίδιους ανθρώπους, που πέρυσι «έσωσε» από τη χρεωκοπία.

Εις το επανιδείν…

1 σχόλιο:

Darren Demers είπε...

Βέβαια όπως ήταν αναμενόμενο δεν έλειψαν και τα γνωστά δημοσιογραφικά… παπαγαλάκια, αλλά και οι γνωστοί κρετίνοι πολιτικοί, που εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ζητούσαν να καταργηθεί η ανωνυμία των blogs, ώστε να μην την πληρώνουν αθώοι άνθρωποι lawn salwar kameez , ladies lawn suits , pakistani lawn collection , pakistani suits online , embroidered lawn suits , pakistani suits , lown dress , pakistani printed suits , pakistani lawn suits with chiffon dupatta , lawn clothes